کمالوند: به لیگ قهرمانان آسیا می اندیشیم اخبار باشگاه
نوشته شده توسط : محمد

فراز كمالوند سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز پس از برتری برابر ملوان بندرانزلی در خصوص شرایط بازی اظهار داشت: نسبت به گذشته شرایط بسیار بهتری داشتیم و همانطور كه قول داده بودم از هفته پنجم به بعد به شرایط مدنظرم نزدیك شدیم؛ با حمایت هواداران به خواسته‌های خود رسیدیم و این روند باید ادامه داشته باشد. در بازی‌های بعدی مسابقات را به خوبی آغاز خواهیم كرد چون در سال‌جاری دست كادر فنی برای تغییر بازیكنان بسیار باز است.
 
سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز با اشاره به اینكه داور در این مسابقه به خوبی بازی را كنترل كرد گفت: مسابقات لیگ در این هفته‌ها بسیار فشرده برگزار می‌شود و این موضوع باعث شده تا ما فشار موجود را بین تمام بازیكنان تقسیم كنیم و با این شرایط احتمالاً در برخی از بازی‌ها تمام بازیكنان اصلی را در اختیار نداشته باشیم.

كمالوند افزود: بازیكنان ملوان از میانگین قدی بالایی برخوردار بودند و به همین دلیل مجبور شدیم بیشتر روی زمین كار كنیم؛ در نیمه اول بسیار بهتر از حریف بودیم و در جریان بازی 8 موقعیت خطرناك را از دست دادیم و از این نظر از بازیكنانم راضی هستم.

اگر در بازی‌های گذشته هم تماشاگران را در اختیار داشتیم می‌توانستیم نتایج بهتری كسب كنیم؛ تا پایان نیم فصل باید 28 امتیاز به‌دست بیاوریم تا در نیم فصل دوم نگاهی به صدرنشینی و حضور در كسب جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. با حضور تماشاگران می توانیم به این مهم برسیم.




:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 3 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: